Hafiz– Bahagiamu Deritaku



INTRO
C Badd9 Am x2

C                           Am     G
Ku dengar kau cinta sangat padanya
C                     Am
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dm         G              C           F
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Dm       G          C
Aku menjadi sahabatmu

C                          Am      G
Siksanya mengakui kau teman biasa
C                        Am
Terpaksa ku terima itu hakikatnya

*
Dm          G             C         F
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Dm          G           C Badd9   Am
Kau percik api membakar kenangan lama
        Dm
Aku tak tahu menilai cintamu
            F          G
Aku tak mampu pertahankan

          C                        Em
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
              F                  G
Semakin ku sakit, semakin kau bahgia
        C              Em
Mengapakah aku jadi lemah
                   F               G
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku
      G#
bersamamu
C G# G
bersamamu

Repeat *

No comments:

Post a Comment