Hazama- Aku Mahu Dia




Intro: F

                        Gm      C
Saat aku kenali dia
                      F            D
Hati ini selalu gundah
                     Gm        
Selalu ingin dekati
          Bb                      C       F
Dan ingin menghampiri dia

                         Gm         C
Aku mahu dia milikku
                                 F          D
Ku harap semua pun tahu
                 Gm
Bahagia terasa bila
           C                    F
Ku melihat senyumannya

Bb  C                            Am              
Aku sedar ku telah jatuh cinta
D                          Gm  C          F 
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Bb  C                          Am    Dm
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
    Gm   Bb                     C     
Matamu jelaskan kau mahu

                           F      
Katakanlah padaku kasih
      C
Andainya kau punya
   Dm          A
Perasaan sepertiku
    Bb                      C
Agar kita bisa bersama

                      F           
Tolong jawablah kasih
    C
Jawablah perasaan
Dm              A
Hatiku yang menebal
Bb              C                      F
Ku selalu terbayang senyummu

Bridge
G   Bm   Em  Bm   Am   C    D

C    D                            Bm
Aku sedar ku telah jatuh cinta
E                           Am  D         G
Dengannya hatiku terasa luar biasa
C   D                          Bm        Em       
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
    Am  C                         D
Matamu jelaskan kau mahu

                          G
Katakanlah padaku kasih
    Bm   
Andainya kau punya
   Em         Bm
Perasaan sepertiku
    C                        D
Agar kita bisa bersama

                      G 
Tolong jawablah kasih
   Bm
Jawablah perasaan
Em              Bm
Hatiku yang menebal
C            D                         G
Ku selalu terbayang senyummu
    Cm    D                     G
selalu terbayang senyummu

No comments:

Post a Comment